Adobe Photoshop 23.1 (Windows)

ANGREIM KARATEKLUBB

Angreim Karateklubb ble stiftet 1. Juli 2007 av Jørn Engebretsen, som er klubbens ansvarlige leder og hovedinstruktør (Sensei). Angreim Karateklubb trener tradisjonell Japansk karate i stilarten – Shotokan. Vi er medlem av Norges Tradisjonelle Karateforbund – NTKF. Klubbinstruktører er Tom Roger Olsen, Alf-Inge Guttormsen og Jørn Engebretsen. Treninger er hver tirsdag og torsdag i gymsalen på Stokke ungdomsskole. Treningen inndeles etter beltegrad hvor grønt belte og 13 år (må fylle 13 år i inneværende år) utgjør videregående parti. Aldersgrense er fra fylte 8 år. De under 8 år må trene sammen med en av foreldrene/foresatte. Ingen øvre aldersgrense. Angreim Karateklubb har, i tillegg til god kvalitet på treningene, stor vekt på trivsel og at alle er like velkomne uavhengig av kjønn og ferdigheter og egne forutsetninger. Karatetrening er individuell trening, hvor man konkurrerer med seg selv. Trening hos oss passer for akkurat DEG.

SHOTOKAN

Vi trener tradisjonell karate etter stilarten Shotokan.

SOSIALT

Vi har også fokus på det sosiale og alle som ønsker å lære karate er velkommen!

SELVFORSVAR

Vi trener i tillegg på ulike selvforsvarsteknikker.

Handlekurv
    Handlekurven din er tomTilbake til butikken